ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan bireysele kimse vermiyor verenlerde türlü bahane uyduruyor sıkı denetime tabi tüm şirketler şirketsiz zor
tam kapitalist sistem hocam ya zor valla