Konu
r10 üyelerine sorum var
03-02-2026, 16:06:35
#5
woseni
ArasTasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şuan bireysele kimse vermiyor verenlerde türlü bahane uyduruyor sıkı denetime tabi tüm şirketler şirketsiz zor
tam kapitalist sistem hocam ya zor valla