• 01-02-2026, 22:05:16
    #1
    selam arkadaşlar kalp ve damar hastanesine gideceğim yarın bölüme randevu almadım randevu almadan servisten sıra alabilir miyim? acile gidip başlarından savmalarını istemiyorum
  • 01-02-2026, 22:10:16
    #2
    Hocam ben 1-2 defa kbb için gitmiştim birinde sıra yok diye almadılar birinde aldılar. Sanırım o günkü yoğunluğa bağlı olarak değişiyor net bir şey demek mümkün değil.
  • 01-02-2026, 22:12:34
    #3
    Kalp ve damar cerrahisine bakan polikliniğe gidip oradaki doktorlardan birinin odasına kapıyı çalıp girin, durumunuzu anlatın eğer sıra vermek isterse size kaşesini bastığı imzalı bir kağıt verecektir onunla kayıt oluşturabilirsiniz. (her hastanede geçerli değil fakat ben böyle sıra almıştım)