Konu
hastanede sıra almak
01-02-2026, 22:10:16
#2
TFTF1D
Hocam ben 1-2 defa kbb için gitmiştim birinde sıra yok diye almadılar birinde aldılar. Sanırım o günkü yoğunluğa bağlı olarak değişiyor net bir şey demek mümkün değil.