• 30-01-2026, 23:17:19
    #1
    Selamlar,

    Tarayıcım üzerinden bir adet hotmail açtım.
    Ve ilgili hotmailime imap ile erişmek istiyorum bunun için de Refhers Token ve Client İd gerekiyor.
    Lakin bu değerleri nereden alacağım/elde edeceğimi maleseff ki bilmemekteyim.
    Bu konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen nasıl yapıldığını anlatabilir mi?
    Teşekkürler.
  • 30-01-2026, 23:19:59
    #2
    Hocam IMAP erişimi için en rahat mail sağlayıcısı Yandex. Buna ek olarak, eğer Uygulama şifreleri hala aktif olabilir. Bunu deneyin önce.
  • 30-01-2026, 23:21:49
    #3
    Maximus178 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam IMAP erişimi için en rahat mail sağlayıcısı Yandex. Buna ek olarak, eğer Uygulama şifreleri hala aktif olabilir. Bunu deneyin önce.
    Hocam biz hotmail üretip satıyoruz,ondan dolayı onların IMAP erişimini açmayı deniyorum.