Selamlar,
Tarayıcım üzerinden bir adet hotmail açtım.
Ve ilgili hotmailime imap ile erişmek istiyorum bunun için de Refhers Token ve Client İd gerekiyor.
Lakin bu değerleri nereden alacağım/elde edeceğimi maleseff ki bilmemekteyim.
Bu konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen nasıl yapıldığını anlatabilir mi?
Teşekkürler.
Hotmail'de İMAP Nasıl Açılır?
3
●96
- 30-01-2026, 23:17:19
- 30-01-2026, 23:19:59Hocam IMAP erişimi için en rahat mail sağlayıcısı Yandex. Buna ek olarak, eğer Uygulama şifreleri hala aktif olabilir. Bunu deneyin önce.
- 30-01-2026, 23:21:49Hocam biz hotmail üretip satıyoruz,ondan dolayı onların IMAP erişimini açmayı deniyorum.Maximus178 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2026, 00:32:35