Selamlar,

Tarayıcım üzerinden bir adet hotmail açtım.
Ve ilgili hotmailime imap ile erişmek istiyorum bunun için de Refhers Token ve Client İd gerekiyor.
Lakin bu değerleri nereden alacağım/elde edeceğimi maleseff ki bilmemekteyim.
Bu konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen nasıl yapıldığını anlatabilir mi?
Teşekkürler.