• 30-01-2026, 21:48:28
    #10
    Bazı insanlar bazı insanların kaybetmesinden neden zevk alıyorlar acaba?
    Zaten yükseleceği kadar yükseldi, tekrar yükselir.
  • 30-01-2026, 21:50:23
    #11
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümüşçüler Kriptoculara laf söylüyorlardı.
    Teknik analiz bilmezsen neye yatırım yaptığının önemi yok. Birçok kişi kaybettikten sonra Teknik Analize başlıyor.
    Grafiğe bakarak çıkacak düşecek demek çok saçma bi ara gerçekten işe yarıyor sanarak Eğitime başladım 1 sene eğitimini aldıktan sonra birdaha grafik açmadım
    Yükselişler çıkışlar tamamen Siyasi , devletler , hükümetler bunların etkileri var
  • 30-01-2026, 21:51:54
    #12
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafiğe bakarak çıkacak düşecek demek çok saçma bi ara gerçekten işe yarıyor sanarak Eğitime başladım 1 sene eğitimini aldıktan sonra birdaha grafik açmadım
    Yükselişler çıkışlar tamamen Siyasi , devletler , hükümetler bunların etkileri var
    https://youtube.com/shorts/yFNznCHmK...WtUnZ061dibRlc
  • 30-01-2026, 21:52:37
    #13
    şimdi alınır mı acaba hazır çakılmışken çakılmaya devam eder mi
  • 30-01-2026, 21:53:18
    #14
    Crowlin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi alınır mı acaba hazır çakılmışken çakılmaya devam eder mi
    alınmalı..
  • 30-01-2026, 21:55:14
    #15
    Artık inanın hoşuma gitmeye başladı nasıl bir servet transferi varsa artık bazıları burada 300-400 tl iş alabilmek için çabalarken (sayısı azımsanmayacak kadar çok) bazıları 500k, 1m, 5m bir yere hemen bağlayabiliyor.
  • 30-01-2026, 21:56:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Merkantilizm mevzusu başkada bir mevzu değil
  • 30-01-2026, 22:13:55
    #17
    yarın satmak için almadılarsa zarar etmediler sonuçta bugün alanlar dün alanlar illaki bir kaç yıl içinde güzel kazanç elde edecektir. Şu dönemde Altın ve gümüş ile borçlanmış olan arkadaşlar varsa asıl onların süreçleri zor olacaktır.
  • 30-01-2026, 22:22:43
    #18
    2020'lerin başında kripto paralar için bu başlıklar açılıyordu.

    O zamanda 500k 1m kaybedenler vardı. Şimdi tek değişen şey yatırım aracı.

    Merak ettiğim şey şu sürekli böyle para kaybedenler bu paraları nereden buluyorlar?