Bazı insanlar bazı insanların kaybetmesinden neden zevk alıyorlar acaba?
Zaten yükseleceği kadar yükseldi, tekrar yükselir.
Gümüşe ne oluyorrr
17
●1.126
- 30-01-2026, 21:48:28
- 30-01-2026, 21:50:23Grafiğe bakarak çıkacak düşecek demek çok saçma bi ara gerçekten işe yarıyor sanarak Eğitime başladım 1 sene eğitimini aldıktan sonra birdaha grafik açmadımA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükselişler çıkışlar tamamen Siyasi , devletler , hükümetler bunların etkileri var - 30-01-2026, 21:51:54https://youtube.com/shorts/yFNznCHmK...WtUnZ061dibRlcDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2026, 21:55:14Artık inanın hoşuma gitmeye başladı nasıl bir servet transferi varsa artık bazıları burada 300-400 tl iş alabilmek için çabalarken (sayısı azımsanmayacak kadar çok) bazıları 500k, 1m, 5m bir yere hemen bağlayabiliyor.
- 30-01-2026, 22:22:432020'lerin başında kripto paralar için bu başlıklar açılıyordu.
O zamanda 500k 1m kaybedenler vardı. Şimdi tek değişen şey yatırım aracı.
Merak ettiğim şey şu sürekli böyle para kaybedenler bu paraları nereden buluyorlar?
bugün alanlar dün alanlar illaki bir kaç yıl içinde güzel kazanç elde edecektir. Şu dönemde Altın ve gümüş ile borçlanmış olan arkadaşlar varsa asıl onların süreçleri zor olacaktır.