Gümüşçüler Kriptoculara laf söylüyorlardı.
Teknik analiz bilmezsen neye yatırım yaptığının önemi yok. Birçok kişi kaybettikten sonra Teknik Analize başlıyor.
Grafiğe bakarak çıkacak düşecek demek çok saçma bi ara gerçekten işe yarıyor sanarak Eğitime başladım 1 sene eğitimini aldıktan sonra birdaha grafik açmadım
Yükselişler çıkışlar tamamen Siyasi , devletler , hükümetler bunların etkileri var