Arabama vurdular, videosu ve tutanağı var, fakat vuran kişi sigortadan yaptırmayalım, sen ustaya tamir ettir tamirden sonra ustaya öderim parasını dedi.
Tamir ettirdim ustaya parasını ödemedi, ben kendim cebimden ödedim, uzun bir süredir istememe rağmen vuran kişi hala parayı atmıyor, 10 kere görüştük hep yarın atacağım vb şeyler dedi.
Nasıl bir yol izlemeliyim? neredeyse 2 ay olacak, geçen aradığım da yine yarın atacağım demişti.
Arabama vurdular
18
●972
- 28-01-2026, 18:00:02arabayı kendim ödeyerek yaptırdım artık, yine de yasal işlem başlatabiliyor muyum?Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2026, 18:01:03Tutanak var mı elinizde ve whatsapp konuşma kayıtlarınız var mı ?eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2026, 18:01:17hocam ilk önce tüm delilleri hazırla tutanl, fatura & konuşmalar kaza görselleri yapıldıktan sonraki görseller , kamera kaydı vs daha sonra ilk işin ihtarname çektirmek olsun
İhtarnamede; kaza tarihini, tutanağı, yapılan masrafı ve iyi niyetle beklediğinizi, ancak ödeme yapılmadığını belirtip, "3 gün içinde şu IBAN'a ödenmezse icra takibi başlatılacağı ve masrafların (avukat, dosya vb.) kendisine yükleneceği" ihtar edilir. gibi birşey yaz yada direk avukat ile ilamsız alıcak davası başlat redderse dava açılması gerekir süreç uzar ama kazanırsın %20 ıcra ınkar tazmınatı alırsın @Fahrettin; sizlere yardımcı olucaktır. Araçta büyük hasar varsa değer kaybı içinde dava açabilirsiniz. - 28-01-2026, 18:02:35tutanak var, whatsapp mesajları var fakat benım mesajlarım var, o ben yazdığımda normal hattan arıyordu, onun mesajı yokTemajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2026, 18:05:49Tutanak varsa gerekli işlemleri başlatın ama bir avukata danışın yine de. Sonuçta hatalı taraf değilsiniz. Siz karşı tarafa işlem başlatacağınızı söyleyin zaten paranızı atarsa sorun yok ama atmazsa en azından mahkemede ne fazla ne kaybedeceksiniz.eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle