• 28-01-2026, 17:53:20
    #1
    Arabama vurdular, videosu ve tutanağı var, fakat vuran kişi sigortadan yaptırmayalım, sen ustaya tamir ettir tamirden sonra ustaya öderim parasını dedi.
    Tamir ettirdim ustaya parasını ödemedi, ben kendim cebimden ödedim, uzun bir süredir istememe rağmen vuran kişi hala parayı atmıyor, 10 kere görüştük hep yarın atacağım vb şeyler dedi.
    Nasıl bir yol izlemeliyim? neredeyse 2 ay olacak, geçen aradığım da yine yarın atacağım demişti.
  • 28-01-2026, 17:55:01
    #2
    Regnos.com
    Hocam bu işler genelde fiyat alınıyor sonra karşı taraf ödeme yapınca yaptırılıyor. Geçmiş olsun tutanağı varsa sigortaya ver diyeceğimde araç yapılmış. Ne kadar ödediniz..
  • 28-01-2026, 17:58:52
    #3
    Hocam bu tarz olayları kimse yaşamasın inşallah olurda yaşarsanız. Karşı taraf insan olduğu için mutlaka tutanak tutun. Sonra deyin bu cebimde kalsın. Ne olur ne olmaz. Yanaşmadığında siz yaptırmayın Tutanağı devreye alın hepsi bu.
  • 28-01-2026, 17:59:04
    #4
    Yasal işlem başlatacağınızı söyleyin. Hakkınızı arayın konuşma kayıtlarıyla beraber işlem başlatmanızı öneririm.
  • 28-01-2026, 18:00:02
    #5
    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal işlem başlatacağınızı söyleyin. Hakkınızı arayın konuşma kayıtlarıyla beraber işlem başlatmanızı öneririm.
    arabayı kendim ödeyerek yaptırdım artık, yine de yasal işlem başlatabiliyor muyum?
  • 28-01-2026, 18:01:03
    #6
    eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabayı kendim ödeyerek yaptırdım artık, yine de yasal işlem başlatabiliyor muyum?
    Tutanak var mı elinizde ve whatsapp konuşma kayıtlarınız var mı ?
  • 28-01-2026, 18:01:17
    #7
    hocam ilk önce tüm delilleri hazırla tutanl, fatura & konuşmalar kaza görselleri yapıldıktan sonraki görseller , kamera kaydı vs daha sonra ilk işin ihtarname çektirmek olsun
    İhtarnamede; kaza tarihini, tutanağı, yapılan masrafı ve iyi niyetle beklediğinizi, ancak ödeme yapılmadığını belirtip, "3 gün içinde şu IBAN'a ödenmezse icra takibi başlatılacağı ve masrafların (avukat, dosya vb.) kendisine yükleneceği" ihtar edilir. gibi birşey yaz yada direk avukat ile ilamsız alıcak davası başlat redderse dava açılması gerekir süreç uzar ama kazanırsın %20 ıcra ınkar tazmınatı alırsın @Fahrettin; sizlere yardımcı olucaktır. Araçta büyük hasar varsa değer kaybı içinde dava açabilirsiniz.
  • 28-01-2026, 18:02:35
    #8
    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutanak var mı elinizde ve whatsapp konuşma kayıtlarınız var mı ?
    tutanak var, whatsapp mesajları var fakat benım mesajlarım var, o ben yazdığımda normal hattan arıyordu, onun mesajı yok
  • 28-01-2026, 18:05:49
    #9
    eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tutanak var, whatsapp mesajları var fakat benım mesajlarım var, o ben yazdığımda normal hattan arıyordu, onun mesajı yok
    Tutanak varsa gerekli işlemleri başlatın ama bir avukata danışın yine de. Sonuçta hatalı taraf değilsiniz. Siz karşı tarafa işlem başlatacağınızı söyleyin zaten paranızı atarsa sorun yok ama atmazsa en azından mahkemede ne fazla ne kaybedeceksiniz.