eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arabayı kendim ödeyerek yaptırdım artık, yine de yasal işlem başlatabiliyor muyum?
Tutanak var mı elinizde ve whatsapp konuşma kayıtlarınız var mı ?