Arabama vurdular, videosu ve tutanağı var, fakat vuran kişi sigortadan yaptırmayalım, sen ustaya tamir ettir tamirden sonra ustaya öderim parasını dedi.
Tamir ettirdim ustaya parasını ödemedi, ben kendim cebimden ödedim, uzun bir süredir istememe rağmen vuran kişi hala parayı atmıyor, 10 kere görüştük hep yarın atacağım vb şeyler dedi.
Nasıl bir yol izlemeliyim? neredeyse 2 ay olacak, geçen aradığım da yine yarın atacağım demişti.