Amerika şirketi vergi beyanı kendimiz yapabiliyor muyuz muhasebe veya bilen birine para vermeye gerek varmı
Kendimiz yapabiliyorsak nasıl yapıyoruz bilgisi olan var mı. Boş vergi beyanı olacak harcama yok
Amerika şirketi vergi beyanı
2
●152
- 24-01-2026, 11:51:34Gerek yok kendiniz verebilirsiniz. IRS Free File vb vergi hazırlama programı kullanabilirsiniz zaten gerekli şeyleri talep ediyor ad adres SSN/ITIN gelir belgesi gibi otomatik hesaplar daha sonrasında uygulama üzerinden Submit To IRS veya E File seçeneğini gösterir o kısımda e imzanızı atarsınız genelde önceki yılın AGI bilgisi veya IRS Pin ister en son send diyip gönderirsiniz birkaç saat veya gün içinde Accepted mesajı gelir ve iş biter.
- 24-01-2026, 15:10:13Deneyeceğim çok teşekkürler.ArdaBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ICO kaydı için de bilgi verebilir misin onu kendimiz yapabiliyor muyuz