Amerika şirketi vergi beyanı kendimiz yapabiliyor muyuz muhasebe veya bilen birine para vermeye gerek varmı

Kendimiz yapabiliyorsak nasıl yapıyoruz bilgisi olan var mı. Boş vergi beyanı olacak harcama yok