Daha önceden apex 5 kullandım ama çok sesli bir klavyeydi şu an dandik bir klavye kullanıyorum yenileme kararı aldım, Ama karar veremedim.
Bütçem maks 3500₺ civarında.
https://www.gaming.gen.tr/urun/81387...sim-garantili/
https://www.gaming.gen.tr/urun/58532...gaming-klavye/
https://www.gaming.gen.tr/urun/58436...gaming-klavye/
https://www.gaming.gen.tr/urun/72080...sim-garantili/
https://www.gaming.gen.tr/urun/61150...vye-mc-k99-4a/
https://www.gaming.gen.tr/urun/61152...avye-mc-g98-2/
Sizce hangi klavye almalıyım?
6
●102
- 23-01-2026, 15:42:39Hocam klavye modellerinden falan pek anlamam ama hem mekanik hem sessiz istiyosanız red switch öneririm. hem mekanik, hem hissiyatı güzel hem de sessiz.
Veya bende cherry mx low profile var corsairin, ben aldıktan sonra pek rastlamadım ama bu da pamuk gibi hissiyatı. 4,5 senedir bende çok memnunum valla.


daktilodan beterler