oyuncu klavyesi almayın tavsiyem, dellin su tarz sade klavyeleri var bunlar parmaklarını az yoruyor, ucuz ve daha iyi oyun oynanıyor. Bir ara oyuncu klavyesi aldım sesini geçtim parmaklar felç oldu daktilodan beterler