11 den 16 pro ya gectım ancak sankı vaov dedırtecek bır fark goremedım ıphone hepsı aynı gıbı gelmeye basladı farklar tabı kı var ama aralarında 70 80 bın lıralık bır fark yok sankı 2 model ustu gıbı pro olmasını da hıssetmıyorum daha pro alcagımı sanmıyorum duz model candır
sıze de boyle mı gelıyor
11 den 16 pro ya gecmek
6
●162
- 19-01-2026, 15:31:39
- 19-01-2026, 15:33:1812 den 16 pro max geçiş yaptım eee bu aynı demiştim ☺ ama hız ve kamera konusunda farkı hissettiriyor hocam başka da bir şey yok
- 19-01-2026, 15:33:28Öncelikle hayırlı olsun hocam
Ben de yakın zamanda iPhone 11den 17 proya geçtim
Gerçekten dediğin gibi tek değişen şey bence kamera kalitesi onun haricinde pek bir şey gerçekten yok - 19-01-2026, 15:36:45birde sunu fark ettım a11 ımde duruyor satmadım ıkısı ıle yan yana fotograf cektıtgımde gorsel hemen hemen aynı ıslemesı farklı yazılımla 16 pronunkı daha ıyı oluyor ama ekranda gordugum bırbırıne cok benzer
