• 19-01-2026, 15:31:39
    #1
    11 den 16 pro ya gectım ancak sankı vaov dedırtecek bır fark goremedım ıphone hepsı aynı gıbı gelmeye basladı farklar tabı kı var ama aralarında 70 80 bın lıralık bır fark yok sankı 2 model ustu gıbı pro olmasını da hıssetmıyorum daha pro alcagımı sanmıyorum duz model candır
    sıze de boyle mı gelıyor
  • 19-01-2026, 15:32:58
    #2
    17 Pro max var 15 kullanıyordum inan öyle fark ettirmiyor artık hep aynı geliyor tek fark dış turuncu görüyorum
  • 19-01-2026, 15:33:18
    #3
    12 den 16 pro max geçiş yaptım eee bu aynı demiştim ☺ ama hız ve kamera konusunda farkı hissettiriyor hocam başka da bir şey yok
  • 19-01-2026, 15:33:28
    #4
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Öncelikle hayırlı olsun hocam
    Ben de yakın zamanda iPhone 11’den 17 proya geçtim
    Gerçekten dediğin gibi tek değişen şey bence kamera kalitesi onun haricinde pek bir şey gerçekten yok
  • 19-01-2026, 15:34:54
    #5
    O kamera farklı da fiyat farkını haketmiyor 11 in kamerası da profesyonel fotoğraf çekimine bile yetebilecek düzeyde.
  • 19-01-2026, 15:36:45
    #6
    birde sunu fark ettım a11 ımde duruyor satmadım ıkısı ıle yan yana fotograf cektıtgımde gorsel hemen hemen aynı ıslemesı farklı yazılımla 16 pronunkı daha ıyı oluyor ama ekranda gordugum bırbırıne cok benzer
  • 19-01-2026, 16:05:46
    #7
    17 pro yerine 13 alıp üstüne sony a7 3 ve sigma 24 70 f2.8 aldım galiba böylesi daha mantıklı 😅