11 den 16 pro ya gectım ancak sankı vaov dedırtecek bır fark goremedım ıphone hepsı aynı gıbı gelmeye basladı farklar tabı kı var ama aralarında 70 80 bın lıralık bır fark yok sankı 2 model ustu gıbı pro olmasını da hıssetmıyorum daha pro alcagımı sanmıyorum duz model candır
sıze de boyle mı gelıyor