Claude üzerinden alayım diyorum hem para istiyor hem de opus'a girdi ücreti ödememi istiyor. Vallahi ben hiç bir şey anlamadım bu işten ya benim kafam basmıyor bu olaya ya da farklı bir konu var?
Yapay Zeka'da Anlayamadığım APİ konusu ?
12
●438
- 18-01-2026, 10:43:59Arkadaşlar selamlar en iyi kod uygulaması olarak şuanda Claude Opus olarak gördüğüm için Github Copilot alıp onu kullandım. Ama 300 istekten sonra hiç bir şey yapmıyor
Claude üzerinden alayım diyorum hem para istiyor hem de opus'a girdi ücreti ödememi istiyor. Vallahi ben hiç bir şey anlamadım bu işten ya benim kafam basmıyor bu olaya ya da farklı bir konu var?
- 18-01-2026, 10:47:24Sistemi denemenizi tavsiye ederim hocam. +1.100 AI MODEL ARADIĞIN HER MODEL VAR ŞU MODEL VARMI DİYE SORMA O DA VAR SINIRISIZ AI TEK API o7 - R10.net
@kapgankaan; - 18-01-2026, 10:48:03
- 18-01-2026, 10:49:49
- 18-01-2026, 11:08:22Hocam daha ucuz olacak diye farklı şeyler kullanmayın Kiro aldım denedim ve bir de Antigravity denedim Opus 4.5 kullanmama rağmen sanki aynı değiller orjinal sitede yaptırınca bir tane hatta Bir tane eksiklik bulamıyorsun ama bu ve bu tür Sitelerde kullanımda 2 gündür can çekişiyordum geri geçtim bende üyelik aldım.Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşuna zaman kaybın olmasın diye eklemek istedim.

