• 18-01-2026, 10:43:59
    #1
    Arkadaşlar selamlar en iyi kod uygulaması olarak şuanda Claude Opus olarak gördüğüm için Github Copilot alıp onu kullandım. Ama 300 istekten sonra hiç bir şey yapmıyor Claude üzerinden alayım diyorum hem para istiyor hem de opus'a girdi ücreti ödememi istiyor. Vallahi ben hiç bir şey anlamadım bu işten ya benim kafam basmıyor bu olaya ya da farklı bir konu var?
  • 18-01-2026, 10:46:41
    #2
    Kişisel Rütbe
    Claude de sakın üyelik alma normal bakiye eklemen lazım
  • 18-01-2026, 10:48:03
    #4
    Bunu işte nasıl yapacağımı bir türlü anlamadım

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude de sakın üyelik alma normal bakiye eklemen lazım
  • 18-01-2026, 10:49:49
    #5
    Kişisel Rütbe
    umutcankilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu işte nasıl yapacağımı bir türlü anlamadım
    https://platform.claude.com/
    Buradan ekleyeceksin
  • 18-01-2026, 10:54:10
    #6
    Github üzerinden balance ayarlarını yapıp kullanmaya devam edilebiliyor. Yanlış hatırlamıyorsam her bir Opus sorgusu 0.12$, 1x olan modeller 0.04$.
  • 18-01-2026, 10:57:09
    #7
    Hocam antigravity öneririm fakat yazılan kodu hostinge siz yüklemelisiniz..
  • 18-01-2026, 10:58:08
    #8
    Valla ben 2. claude üyeliği aldım opus için. Diğeri pazartesi açılacak. Haftalık sorgumu doldurdum 4 saatte 1 yenileniyor 4 sorgu veriyor. Varsa daha iyi bir kullanım. Bende arıyorum. Her üyeliğe 1k gidiyor. Ama.. değiyor tabi. Opus çok iyi.
  • 18-01-2026, 11:08:22
    #9
    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben 2. claude üyeliği aldım opus için. Diğeri pazartesi açılacak. Haftalık sorgumu doldurdum 4 saatte 1 yenileniyor 4 sorgu veriyor. Varsa daha iyi bir kullanım. Bende arıyorum. Her üyeliğe 1k gidiyor. Ama.. değiyor tabi. Opus çok iyi.
    Hocam daha ucuz olacak diye farklı şeyler kullanmayın Kiro aldım denedim ve bir de Antigravity denedim Opus 4.5 kullanmama rağmen sanki aynı değiller orjinal sitede yaptırınca bir tane hatta Bir tane eksiklik bulamıyorsun ama bu ve bu tür Sitelerde kullanımda 2 gündür can çekişiyordum geri geçtim bende üyelik aldım.
    Boşuna zaman kaybın olmasın diye eklemek istedim.