Arkadaşlar selamlar en iyi kod uygulaması olarak şuanda Claude Opus olarak gördüğüm için Github Copilot alıp onu kullandım. Ama 300 istekten sonra hiç bir şey yapmıyor

Claude üzerinden alayım diyorum hem para istiyor hem de opus'a girdi ücreti ödememi istiyor. Vallahi ben hiç bir şey anlamadım bu işten ya benim kafam basmıyor bu olaya ya da farklı bir konu var?