Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben 2. claude üyeliği aldım opus için. Diğeri pazartesi açılacak. Haftalık sorgumu doldurdum 4 saatte 1 yenileniyor 4 sorgu veriyor. Varsa daha iyi bir kullanım. Bende arıyorum. Her üyeliğe 1k gidiyor. Ama.. değiyor tabi. Opus çok iyi.
Hocam daha ucuz olacak diye farklı şeyler kullanmayın Kiro aldım denedim ve bir de Antigravity denedim Opus 4.5 kullanmama rağmen sanki aynı değiller orjinal sitede yaptırınca bir tane hatta Bir tane eksiklik bulamıyorsun ama bu ve bu tür Sitelerde kullanımda 2 gündür can çekişiyordum geri geçtim bende üyelik aldım.
Boşuna zaman kaybın olmasın diye eklemek istedim.