Merhaba arkadaşlar.
Özellikle memur arkadaşlardan bilgi almak istiyorum.
Bu sene geç de olsa KPSS çalışmayı düşünüyorum.
İki sene girdim ve 70 civarında aldım.
Mühendis olarak ortalama kaç ile atanabilirim? - merkezi atamalar genelde 82 bandında kapatıyor -
Mühendis olarak atama olduktan sonraki süreç nasıl işliyor?
Ders çalışma süreci için de tavsiyelere açığım
Şimdiden teşekkür ediyorum
KPSS merkezi atama
4
●174
- 17-01-2026, 10:17:4182 az 88 90 bandında olması lazım. Atama olduktan sonraki süreçte birimine gerekli evraklari teslim ediyorsun. Onlarda 1 2 aylık süreçte arşiv taraması yapacaklar. Arşiv taraması olumlu gelirse tarafınıza tebligat göndererek başlayın diyecekler.