• 17-01-2026, 03:41:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Özellikle memur arkadaşlardan bilgi almak istiyorum.
    Bu sene geç de olsa KPSS çalışmayı düşünüyorum.
    İki sene girdim ve 70 civarında aldım.
    Mühendis olarak ortalama kaç ile atanabilirim? - merkezi atamalar genelde 82 bandında kapatıyor -
    Mühendis olarak atama olduktan sonraki süreç nasıl işliyor?
    Ders çalışma süreci için de tavsiyelere açığım
    Şimdiden teşekkür ediyorum
  • 17-01-2026, 04:55:30
    #2
    🔸TRENDYOL DANIŞMANLIK🔸
    Konu takip
  • 17-01-2026, 08:09:50
    #3
    Haci sen bi çalış bi atan , atandıkta sonra süreç en kolayı
  • 17-01-2026, 10:17:41
    #4
    82 az 88 90 bandında olması lazım. Atama olduktan sonraki süreçte birimine gerekli evraklari teslim ediyorsun. Onlarda 1 2 aylık süreçte arşiv taraması yapacaklar. Arşiv taraması olumlu gelirse tarafınıza tebligat göndererek başlayın diyecekler.
  • 17-01-2026, 16:48:34
    #5
    bölümüne göre değişir 90 üstü muhtemelen atanırsın