Merhaba arkadaşlar.
Özellikle memur arkadaşlardan bilgi almak istiyorum.
Bu sene geç de olsa KPSS çalışmayı düşünüyorum.
İki sene girdim ve 70 civarında aldım.
Mühendis olarak ortalama kaç ile atanabilirim? - merkezi atamalar genelde 82 bandında kapatıyor -
Mühendis olarak atama olduktan sonraki süreç nasıl işliyor?
Ders çalışma süreci için de tavsiyelere açığım
Şimdiden teşekkür ediyorum