• 16-01-2026, 13:30:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    Yakın zamanda Allah nasip ederse araba alacağım.

    2025 model Chery tiggo 8 pro max full paket 2 binde full ppf kaplama buldum 2100 e .

    Sizce bu fiyata değer mi? Bu aracı kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi?
  • 16-01-2026, 13:31:53
    #2
    Yakıtı çok fazla hocam ve bence o paraya değmez, daha güzel marka modeller mevcut.

    Yanlış yönlendirme yapmayayım eski modelleri için söyledim yeni modeline denk gelmedim.
  • 16-01-2026, 13:33:55
    #3
    Telefon mu
  • 16-01-2026, 13:34:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kadirilhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıtı çok fazla hocam ve bence o paraya değmez, daha güzel marka modeller mevcut.
    motor gücü düşürüldü eskiye nazaran şehir içi 8-9 arası yakıyor diyorlar. Buda d segment araç için nomal gibi.
    bahsettiğiniz çok tüketen araç 185 beygir olan araç diye biliyorum
  • 16-01-2026, 13:38:07
    #5
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    motor gücü düşürüldü eskiye nazaran şehir içi 8-9 arası yakıyor diyorlar. Buda d segment araç için nomal gibi.
    bahsettiğiniz çok tüketen araç 185 beygir olan araç diye biliyorum
    Merhaba, 24 model tiggo 7'miz var. yüksek paket olandan ismini hatırlamıyorum.
    gayet lüks gözüken, istediğiniz zaman güzel hızlara çıkabilen bir SUV. Tam bir fiyat performans canavarı.
    ve evet o kadar fazla yakmıyor. Ortalaması şehir içinde 8,5-9,5 arasında. 11 civarı çok nadir denk geldi ortalamamız şehir içerisinde.

    biz de zamanında çok yakıyor yorumlarına istinaden vazgeçecektik fakat bir heves aldık, iyi ki almışız
  • 16-01-2026, 13:41:50
    #6
    bende omoda paketi var konfor olarak müthiş yakıtı çok önemli değil derseniz tavsiye ederim ben çok fazla uzun yola gitmediğim için ben memnunum
  • 16-01-2026, 13:58:21
    #7
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Yakın zamanda Allah nasip ederse araba alacağım.

    2025 model Chery tiggo 8 pro max full paket 2 binde full ppf kaplama buldum 2100 e .

    Sizce bu fiyata değer mi? Bu aracı kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi?
    Promax serileri düzeltildi 145HP düşürüldü ama Tork aynı güzel araç eğer yeni olsun biraz daha küçük olsun dersen C Plus yeni Tiggo 7 tercih edebilirsin. İç düzayn değişti araba F/P. bayilerde 2.200e bulabilirsin muhtemelen araştır derim. 1 ay önce Tiggo 7 4x4 aldım mükemmel bir araç. Bu arabalar artık sakin kullanımda şehir içi 8-9 arası yakıyor Şehir dışı 120-130 sabit hızla 8.2 civarı yaktı. 1700+ Kg üzeri araç için normal 5-6LT isteyen adam gitsin toyota corolaya binsin poloya i20e binsin. 2025 qashqai de var bende oda şehir içi 7 üzeri yakıyor. C segmentin en ufak arabalarından nerdeyse 1.3 motor 7 yakıyorsa bu arabaların 8-9 yakması çok doğal. İkisini kıyaslıyacak olursak Tiggodan sonra Qashqai'ye binmek istemiyorum. Çok farklı bir konforu rahatlığı var değerlendirin kesinlikle.
  • 16-01-2026, 13:59:44
    #8
    merhaba
    Aktif tiggo7 kullanıcısıyım. 8 de kullandım. şehir içi yakıt tüketimi 8 ile 12 arası deişir. şehir dışında birşey yakmaz. Özellikleri üst seviyede yani yakıtı çok kafaya takmıycaksanız full paketini alın derim sonradan pişman olmayın
  • 16-01-2026, 14:00:18
    #9
    Fiyat iyi gibi hocam aslında 2 m olsa çok uygun olurdu.ama alınabilir bir meblağ
    • Education
    Education bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.