Merhaba arkadaşlar,
Yakın zamanda Allah nasip ederse araba alacağım.
2025 model Chery tiggo 8 pro max full paket 2 binde full ppf kaplama buldum 2100 e .
Sizce bu fiyata değer mi? Bu aracı kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi?
Chery tiggo 8 pro max 2025 model kullanan var mı?
9
●276
- 16-01-2026, 13:31:53Yakıtı çok fazla hocam ve bence o paraya değmez, daha güzel marka modeller mevcut.
Yanlış yönlendirme yapmayayım eski modelleri için söyledim yeni modeline denk gelmedim. - 16-01-2026, 13:34:40Üyeliği durduruldumotor gücü düşürüldü eskiye nazaran şehir içi 8-9 arası yakıyor diyorlar. Buda d segment araç için nomal gibi.kadirilhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bahsettiğiniz çok tüketen araç 185 beygir olan araç diye biliyorum - 16-01-2026, 13:38:07Merhaba, 24 model tiggo 7'miz var. yüksek paket olandan ismini hatırlamıyorum.Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet lüks gözüken, istediğiniz zaman güzel hızlara çıkabilen bir SUV. Tam bir fiyat performans canavarı.
ve evet o kadar fazla yakmıyor. Ortalaması şehir içinde 8,5-9,5 arasında. 11 civarı çok nadir denk geldi ortalamamız şehir içerisinde.
biz de zamanında çok yakıyor yorumlarına istinaden vazgeçecektik fakat bir heves aldık, iyi ki almışız
- 16-01-2026, 13:58:21Promax serileri düzeltildi 145HP düşürüldü ama Tork aynı güzel araç eğer yeni olsun biraz daha küçük olsun dersen C Plus yeni Tiggo 7 tercih edebilirsin. İç düzayn değişti araba F/P. bayilerde 2.200e bulabilirsin muhtemelen araştır derim. 1 ay önce Tiggo 7 4x4 aldım mükemmel bir araç. Bu arabalar artık sakin kullanımda şehir içi 8-9 arası yakıyor Şehir dışı 120-130 sabit hızla 8.2 civarı yaktı. 1700+ Kg üzeri araç için normal 5-6LT isteyen adam gitsin toyota corolaya binsin poloya i20e binsin. 2025 qashqai de var bende oda şehir içi 7 üzeri yakıyor. C segmentin en ufak arabalarından nerdeyse 1.3 motor 7 yakıyorsa bu arabaların 8-9 yakması çok doğal. İkisini kıyaslıyacak olursak Tiggodan sonra Qashqai'ye binmek istemiyorum. Çok farklı bir konforu rahatlığı var değerlendirin kesinlikle.Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle