kadirilhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakıtı çok fazla hocam ve bence o paraya değmez, daha güzel marka modeller mevcut.
motor gücü düşürüldü eskiye nazaran şehir içi 8-9 arası yakıyor diyorlar. Buda d segment araç için nomal gibi.
bahsettiğiniz çok tüketen araç 185 beygir olan araç diye biliyorum