• 16-01-2026, 02:12:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman en kötü seneryoya kendini hazırla ama yani burada ne söylersek tam tersi oluyor iyi biliyorsun inşallah sende de tam tersi olur.
    Büyük bir şey olmadığı sürece çok sıkıntı bu imza olayı inşallah sorunsuz atlatırsın
    sağolasın hocam
  • 16-01-2026, 02:12:53
    #11
    İhlal haklarınız yıllıktır. 2 defa ihlal hakkınız var 3. defa gitmezseniz cezaevine gidersiniz. ( mazeret bildirmediğiniz sürece) karakola gidip durumu bildirin. net bir şekilde cevap alacaksınız.
  • 16-01-2026, 02:13:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhlal haklarınız yıllıktır. 2 defa ihlal hakkınız var 3. defa gitmezseniz cezaevine gidersiniz. ( mazeret bildirmediğiniz sürece) karakola gidip durumu bildirin. net bir şekilde cevap alacaksınız.
    en son 15 kasım atamadım sanırım bide bu
  • 16-01-2026, 02:15:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ya kardeşim cidden ağzımı iyi bozacağaım ha.
  • 16-01-2026, 02:15:41
    #15
    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son 15 kasım atamadım sanırım bide bu
    hocam 15 kasım geçen sene oluyor bu seneden 2 hakkınızdan birini kullanmışsınız. yine de karakola gidip sorun. her karakol aynı bu arada üstteki mesajına yanıt olarak.
  • 16-01-2026, 02:16:55
    #16
    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya kardeşim cidden ağzımı iyi bozacağaım ha.
    sebeb?
  • 16-01-2026, 02:18:12
    #17
    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son 15 kasım atamadım sanırım bide bu
    hocam ek olarak karakola gitmek istemiyorsanız bulunduğunuz ilçenin adliyesine gidip denetimli serbestlik bürosundan da bilgi alabilirsiniz.
  • 16-01-2026, 02:18:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    pusilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ek olarak karakola gitmek istemiyorsanız bulunduğunuz ilçenin adliyesine gidip denetimli serbestlik bürosundan da bilgi alabilirsiniz.
    karakol 1km adliye 15km