İhlal haklarınız yıllıktır. 2 defa ihlal hakkınız var 3. defa gitmezseniz cezaevine gidersiniz. ( mazeret bildirmediğiniz sürece) karakola gidip durumu bildirin. net bir şekilde cevap alacaksınız.