Konu
denetimlide 2 ihlalde ne olur?
16-01-2026, 02:12:53
#11
pusilli
İhlal haklarınız yıllıktır. 2 defa ihlal hakkınız var 3. defa gitmezseniz cezaevine gidersiniz. ( mazeret bildirmediğiniz sürece) karakola gidip durumu bildirin. net bir şekilde cevap alacaksınız.