• 13-01-2026, 18:40:00
    #1
    Çekiliş & Sponsorluk
    Telefonum hala açılmadı. Sizde durumlar ne? Ne yapmam gerekiyor?
  • 13-01-2026, 18:40:17
    #2
    Ayın 3 ünde falan açıldı
  • 13-01-2026, 18:43:58
    #3
    Kurumsal PLUS
    Ayın 5 inde açıldı benim
  • 13-01-2026, 18:45:01
    #4
    Çekiliş & Sponsorluk
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 3 ünde falan açıldı
    mertdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 5 inde açıldı benim
    Benim telefon e-simde kaldı diye mi açılmadı acaba? Hala açılmadı çünkü
  • 13-01-2026, 18:50:38
    #5
    Dİjital Ajans
    Benim hiç kapanmadı ağ ayarlarını sıfırlamayı deneyin
  • 13-01-2026, 18:51:04
    #6
    sy1ar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim telefon e-simde kaldı diye mi açılmadı acaba? Hala açılmadı çünkü
    ağ ayarlarını sıfırlayın hocam
  • 13-01-2026, 18:59:18
    #7
    Çekiliş & Sponsorluk
    Guven35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağ ayarlarını sıfırlayın hocam
    Olmadı vallahi hocam
  • 13-01-2026, 20:46:09
    #8
    Yapacak hiçbir şeyin yok hepsi bir anda açılmıyor açılana kadar bekleyeceksin bende ayın sonunda açılmıştı
  • 13-01-2026, 21:22:45
    #9
    Çekiliş & Sponsorluk
    gokaybalkis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapacak hiçbir şeyin yok hepsi bir anda açılmıyor açılana kadar bekleyeceksin bende ayın sonunda açılmıştı
    Anladım hocam teşekkürler