unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayın 3 ünde falan açıldı
mertdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayın 5 inde açıldı benim
Benim telefon e-simde kaldı diye mi açılmadı acaba? Hala açılmadı çünkü