• 12-01-2026, 23:34:02
    #1
    ben stocado sitesinden kargo gönderiyom kapıda ödemeli kargo tahsiliin parasini araci site bana para geliyor cumadan cumaya stocado sitesinden bu gelen paranın faturasini nasıl yapacağiz arkadaşlar nasıl bir yol izlemem lazım ?
    bilenler bakabilirmi

    not: şahisdan gelmıo para direkt şirket hesabından atıliyor
  • 12-01-2026, 23:39:30
    #2
    şirket açıp fatura kesiceksiniz hocam müşteriye
  • 12-01-2026, 23:40:00
    #3
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirket açıp fatura kesiceksiniz hocam müşteriye
    var hocam şahis şirketi zaten müşteri tc vermıor galiba 111 yazıcaz faturaya
  • 12-01-2026, 23:40:59
    #4
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var hocam şahis şirketi zaten müşteri tc vermıor galiba 111 yazıcaz faturaya
    tcye 11 yazıcaksınız earşiv kesip göndericeksiniz sizde earşivler kalacak aylık muhasebecinize iletirsiniz yada sistemden çeker
  • 12-01-2026, 23:42:58
    #5
    Gönderen firma, gönderdiği meblanın net açıklaması ne ise Açıklama kısmına yazıp o şekilde sana göndermeli.
    Sana gelen paraya bakıldığı zaman göndericinin açıklaması dikkate alınarak işlem yapılır.
    Yapmış olduğun işte aracı firma unsuru belirtilerek ve işlem belirtilerek sana göndersinler.
  • 13-01-2026, 09:30:51
    #6
    post cihazın varsa 5 bin tl altı ödemelerse yazar kasa post cihazından fiş kesmen yeterli.
  • 13-01-2026, 10:22:58
    #7
    Flamingo0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    post cihazın varsa 5 bin tl altı ödemelerse yazar kasa post cihazından fiş kesmen yeterli.
    Neden 5.000 TL ?