Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var hocam şahis şirketi zaten müşteri tc vermıor galiba 111 yazıcaz faturaya
tcye 11 yazıcaksınız earşiv kesip göndericeksiniz sizde earşivler kalacak aylık muhasebecinize iletirsiniz yada sistemden çeker