• 10-01-2026, 02:07:01
    #19
    Default
  • 10-01-2026, 19:11:29
    #20
    Herkese ÜCRETSİZ R10+ verilmiştir.
  • 10-01-2026, 19:26:13
    #21
    Telefonda da pc de de modern
  • 10-01-2026, 19:31:32
    #22
    Modern dark iyidir
  • 10-01-2026, 19:32:50
    #23
    Veri Merkezi Hizmetleri
    Modern temayı kullanıyorum. Ancak bazen değişiklik olsun diye eski temayı aktif ediyorum
  • 10-01-2026, 19:59:28
    #24
    @Coşkun Çetin; diyecek dünyanın riskini aldık masrafını/geliştirmesini yaptık adamlar hala default kullanıyor.
  • 10-01-2026, 20:11:22
    #25
    En iyisi sanırım
    Dark tema modern.