Konu
Herkese ÜCRETSİZ R10+
10-01-2026, 19:59:28
#24
LitmuS
@
Coşkun Çetin
; diyecek dünyanın riskini aldık masrafını/geliştirmesini yaptık adamlar hala default kullanıyor.