• 08-01-2026, 21:15:19
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    0850 numaralı telefon numarası almak istiyorum. Firmam için kullanacağım.
    0850 netgsm den başvuru yaptım. 249 tl yıllık ödeme çıktı.
    Fiziki hat olacak mı? Olmayacaksa beni arayan nasıl bana ulaşacak?
    WhatsApp vs açabiliyor muyum? Ekstra kontor vs yüklemem gerekir mi?
  • 08-01-2026, 21:17:00
    #2
    Yazılım, Hosting & Domain
    Netgsm NetSip+ uygulaması hem mobil hem de masaüstü platformlarda kullanılabilmektedir. Kurulum konusunda bilginiz bulunmuyorsa, Netgsm destek ekibiyle iletişime geçerek gerekli kurulum işlemlerini yaptırabilirsiniz. Bu sayede gelen aramaları uygulama üzerinden yanıtlayabilirsiniz.
    Not: NetSip+ uygulaması ücretli lisans gerektirmektedir.
  • 08-01-2026, 21:19:27
    #3
    hocam 0850li alma bence çağrısını bile görünce kıl oluyorum hiç güven vermiyor bana
  • 08-01-2026, 21:20:56
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 0850li alma bence çağrısını bile görünce kıl oluyorum hiç güven vermiyor bana
    Bir hizmet için 0850 gerekiyormuş. Mecbur almam gerekiyor
  • 08-01-2026, 21:22:52
    #5
    Wp kurulur. Numarayı kendine yönlendir panelden. Hicbisey kullanmana gerek kalmaz. Arayan senin teline düşer zaten. WhatsApp onay vs de arayarak alacaksın sana düşüyor arama aynı şekilde.
  • 08-01-2026, 21:24:33
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wp kurulur. Numarayı kendine yönlendir panelden. Hicbisey kullanmana gerek kalmaz. Arayan senin teline düşer zaten. WhatsApp onay vs de arayarak alacaksın sana düşüyor arama aynı şekilde.
    Yönlendirme ücretli mi hocam 🙏
  • 08-01-2026, 21:25:16
    #7
    Yukardakı arkadaşların dediği gibi netsipp+ mobil sürümü alıp devam edebilirsin
  • 08-01-2026, 22:01:56
    #8
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönlendirme ücretli mi hocam 🙏
    Ben 100dk alıyorum paket gibi. Uzun süre gidiyor. Uygun. (Kobikomda. Netgsm de yakındır heralde)
  • 08-01-2026, 22:48:28
    #9
    Zoiper uygulamasını kullanıyorum herhangi bir lisans ücreti olmuyor. Kontör yüklemiyorum sadece gelen çağrılara cevap veriyorum, onun dışında sadece yıllık cüzi bir yenileme ücreti oluyor o kadar.