Zoiper uygulamasını kullanıyorum herhangi bir lisans ücreti olmuyor. Kontör yüklemiyorum sadece gelen çağrılara cevap veriyorum, onun dışında sadece yıllık cüzi bir yenileme ücreti oluyor o kadar.