• 08-01-2026, 01:45:23
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Yedek telefon olarak A32 aldım ve kullanıyorum.
    2 haftadır sorun yoktu fakat üç gündür ekran gidip geliyordu. Bugün ise gitti gelmedi. Ses var görüntü yok. Beyaz ışık gelip gidiyor.
    Ekran arızası gibi duruyor fakat tam olarak nereye bastırdığımı bilmemek ile birlikte arada tamamı geliyor.
    Soket temazsızlığı tarzı bir şey olabilir mi? Servise göstermeden halledebilir miyim?
  • 08-01-2026, 01:48:57
    #2
    Merhabalar, ekrana bastırdığınızda anlık veya geçici düzelmeler oluyor ise yüksek ihtimal soket de minimal temassızlıklar olabilir. Gerekli ince işçilik için ekipmanınız yok ise geri toparlayamayabilirsiniz o yüzden servis veya eski bir model ise herhangibi bir telefon bakım/tamir hizmeti veren bir yere yaptırabilirsiniz.
  • 08-01-2026, 01:49:52
    #3
    EpikSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, ekrana bastırdığınızda anlık veya geçici düzelmeler oluyor ise yüksek ihtimal soket de minimal temassızlıklar olabilir. Gerekli ince işçilik için ekipmanınız yok ise geri toparlayamayabilirsiniz o yüzden servis veya eski bir model ise herhangibi bir telefon bakım/tamir hizmeti veren bir yere yaptırabilirsiniz.
    Takas yöntemi ile aldım hocam. Ortalama ne kadar bir masraf çıkar?
  • 08-01-2026, 01:52:58
    #4
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takas yöntemi ile aldım hocam. Ortalama ne kadar bir masraf çıkar?
    iPhone gibi değer niteliği taşıyan bir cihaz değil ise bahsettiğim gibi herhangibi bir telefoncuya yaptırabilirsiniz, ne yazık ki ben buraya ne fiyat yazarsam yazayım herkesin kendi bir işleyiş sistemi olduğu için o yüzden yanlış bilgi vermek istemiyorum. Ek harici bir sorun bir şey çıkmaz ise muhtemelen küçük bir miktar teknik destek ücreti alırlar. Muhtemelen yapılacak işlem ekranı kasadan ayırıp soketi yerine tam oturtacaklardır.
  • 08-01-2026, 01:53:36
    #5
    EpikSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone gibi değer niteliği taşıyan bir cihaz değil ise bahsettiğim gibi herhangibi bir telefoncuya yaptırabilirsiniz, ne yazık ki ben buraya ne fiyat yazarsam yazayım herkesin kendi bir işleyiş sistemi olduğu için o yüzden yanlış bilgi vermek istemiyorum. Ek harici bir sorun bir şey çıkmaz ise muhtemelen küçük bir miktar teknik destek ücreti alırlar. Muhtemelen yapılacak işlem ekranı kasadan ayırıp soketi yerine tam oturtacaklardır.
    Tamamdır hocam çok teşekkür ediyorum
  • 08-01-2026, 01:53:57
    #6
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam çok teşekkür ediyorum
    Rica ederim