Merhaba arkadaşlar.
Yedek telefon olarak A32 aldım ve kullanıyorum.
2 haftadır sorun yoktu fakat üç gündür ekran gidip geliyordu. Bugün ise gitti gelmedi. Ses var görüntü yok. Beyaz ışık gelip gidiyor.
Ekran arızası gibi duruyor fakat tam olarak nereye bastırdığımı bilmemek ile birlikte arada tamamı geliyor.
Soket temazsızlığı tarzı bir şey olabilir mi? Servise göstermeden halledebilir miyim?