• 07-01-2026, 15:40:44
    #1
    Bu aralar ishal, baş agrısı, titreme üşüme varyantları çeken varmı?
    Dün akşan titreme ve üsümeyle geldi ardından ishal oldum. Daha sonrada başın zonglamaya başladı
    Acile gittim ishal ilacı verip gönderdi 😔
  • 07-01-2026, 15:41:31
    #2
    evet hemde evden hiç çıkmadan oldu bu
  • 07-01-2026, 15:41:34
    #3
    var hocam salgın. geçmiş olsun
  • 07-01-2026, 15:42:06
    #4
    var hocam. çok fena dikat edin.
  • 07-01-2026, 15:46:52
    #5
    salgın var geçmiş olsun. millet hastalıktan kırılıyor hocam
  • 07-01-2026, 15:47:10
    #6
    Norovirüs.10 gün çektim acayip kötü ve geçmiyor
  • 07-01-2026, 15:47:41
    #7
    Geçmiş olsun georal sıvı kaybını takviyesinde önemli destek, ek olarak elma rendesi, patates haşlama iyi gelir.
    Mideni çok doldurma sıvı tüket bu süreçte ne yazık ki salgın var ailecek atlatma aşamasındayız...
  • 07-01-2026, 15:49:38
    #8
    Geçmiş olsun
  • 07-01-2026, 15:49:49
    #9
    Geçmiş olsun. Yaz kış insanların hasta oldupu bi döneme girdik artık.