Salgınmı var? Çok kötüyüm - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Salgınmı var? Çok kötüyüm
13
●
276
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Salgınmı var? Çok kötüyüm
1
2
07-01-2026, 15:50:04
#10
Misafir
Evet evet salgın var. Dikkat et.
07-01-2026, 15:50:24
#11
OKirala
1 haftadır yatıyordum 39 derece ateşle hastaneye gittim çok kötü bir salgın var sırt ve bacak ağrıları yeni yeni topaarlamaya başladım hocam dikkat edin bol bol c vitamini alın
07-01-2026, 15:51:17
#12
hasancan41
Hepinizden allah razı olsun. Panikatak olduğum için sizlerede sorayım dedim içimi rahatlattiniz ❤️
07-01-2026, 16:05:28
#13
Wagner Creative
Dijital Pazarlama Ajansı
Uzun sürmesi ve geçtikten sonra tekrarlanması çokmsıkıntı
07-01-2026, 16:10:38
#14
birsevda
Var hocam 1 hafta önce bende gittim 2 gündür annem kuzenlerim hepsi hastalar. Herkeste de benzer şikayetler var.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler