ismkdc34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dediğim gibi siz bu kadar parayı niye alıyorsunuz deyip avukat aracılığı ile izahat isteyebilirsiniz. ondan sonra gereksiz gider olduğunu düşündüklerinizi mahkemeye verebilirsiniz. tabi orada kurul kararıda önemli. katıldınız mı katılmadınız mı? toplantıya o da önemli.


