• 07-01-2026, 11:17:35
    #10
    ismkdc34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kiracı olarak bunu yapmak mümkün mü ki? ev sahibi yapabiliyor diye biliyorum
    oturan kimse o yapabilir ev sahibi yada kiracı fark etmiyor.

    dediğim gibi siz bu kadar parayı niye alıyorsunuz deyip avukat aracılığı ile izahat isteyebilirsiniz. ondan sonra gereksiz gider olduğunu düşündüklerinizi mahkemeye verebilirsiniz. tabi orada kurul kararıda önemli. katıldınız mı katılmadınız mı? toplantıya o da önemli.
  • 07-01-2026, 11:20:32
    #11
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O başvurduğunuz yerlerin hiç birisi bu konu ile ilgilenmez. Şikayetiniz var ise Sulh hukuk mahkemesine başvurmanız gerekiyor.
    onu bi araştırayım ben uyaptan açarız olmadı direk
  • 07-01-2026, 11:33:11
    #12
    websiteyap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oturan kimse o yapabilir ev sahibi yada kiracı fark etmiyor.

    dediğim gibi siz bu kadar parayı niye alıyorsunuz deyip avukat aracılığı ile izahat isteyebilirsiniz. ondan sonra gereksiz gider olduğunu düşündüklerinizi mahkemeye verebilirsiniz. tabi orada kurul kararıda önemli. katıldınız mı katılmadınız mı? toplantıya o da önemli.
    kiracı olarak oy hakkım olmadığı için katılamıyorum diye biliyordum kaynak var mı bunla alakalı?

    chatgpt şöyle diyor:
  • 07-01-2026, 11:58:20
    #13
    Başvuru mercileri kapalı sonuç çıkmıyor
  • 07-01-2026, 12:12:22
    #14
    Mydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru mercileri kapalı sonuç çıkmıyor
    dava açınca da mı?
  • 07-01-2026, 12:13:57
    #15
    @websiteyap kiracı dava da açamaz diyor hocam
  • 07-01-2026, 12:15:56
    #16
    bildiğim kadarıyla bu işlere ev sahipleri karışabiliyor hocam. kiracının pek söz hakkı olmuyor.