oturan kimse o yapabilir ev sahibi yada kiracı fark etmiyor.
dediğim gibi siz bu kadar parayı niye alıyorsunuz deyip avukat aracılığı ile izahat isteyebilirsiniz. ondan sonra gereksiz gider olduğunu düşündüklerinizi mahkemeye verebilirsiniz. tabi orada kurul kararıda önemli. katıldınız mı katılmadınız mı? toplantıya o da önemli.
kiracı olarak oy hakkım olmadığı için katılamıyorum diye biliyordum kaynak var mı bunla alakalı?
chatgpt şöyle diyor: