• 06-01-2026, 13:59:31
    #1
    Selamlar, masaüstü bilgisayarım giriş kayıtlı bütün sitelerden çıkış yapıyor. R10'a giriyorum şifre doğrulama vs sekmeyi kapatıyorum yeniden açıyorum hesaptan çıkış yapmış. Hemen hemen bütün sitelerde aynı sorun var kafayı yemek üzereyim, ne yaptıysam olmadı. Lakin evdeki bilgisayarda hiçbir sorun yok. Şirkette oluyor ne oluyorsa. Kurcalamadığım yer kalmadı. Başına gelen varmı yardımcı olur musunuz?
  • 06-01-2026, 14:01:42
    #2
    FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, masaüstü bilgisayarım giriş kayıtlı bütün sitelerden çıkış yapıyor. R10'a giriyorum şifre doğrulama vs sekmeyi kapatıyorum yeniden açıyorum hesaptan çıkış yapmış. Hemen hemen bütün sitelerde aynı sorun var kafayı yemek üzereyim, ne yaptıysam olmadı. Lakin evdeki bilgisayarda hiçbir sorun yok. Şirkette oluyor ne oluyorsa. Kurcalamadığım yer kalmadı. Başına gelen varmı yardımcı olur musunuz?
    Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz?
  • 06-01-2026, 14:03:32
    #3
    gkhncnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz?
    Google Chrome
  • 06-01-2026, 14:05:11
    #4
    Ayarlar Gizlilik ve güvenlik Çerezler, tarayıcı kapatıldığında çerezleri sil kapalı yap düzelir
  • 06-01-2026, 14:05:48
    #5
    cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarlar Gizlilik ve güvenlik Çerezler, tarayıcı kapatıldığında çerezleri sil kapalı yap düzelir
    düzelmiyor hocam denedim
  • 06-01-2026, 14:06:02
    #6
    Eski çerezleri silmeyi denediniz mi onlar hata verebilir. Bi de hesap girişi yaparak kullanıyorsanız ayarlarda web ve uygulama etkinliği kısmında "otomatik sil" açık mı onu kontrol edin.

    https://myactivity.google.com/activi...rols/webandapp
    bu adresten kontrol edebilirsiniz
  • 06-01-2026, 14:07:05
    #7
    Silip tekrar kurmayı denediniz mi? veya bir başka tarayıcıda aynı sorunu alıyor musunuz?
  • 06-01-2026, 14:07:11
    #8
    çerezlerin kaydedildiği klasörler salt okunura geçmiş olabilir.
  • 06-01-2026, 14:07:21
    #9
    Bilgisayar DC altyapısındaysa policy de öyle ayarlanmış olabilir