Selamlar, masaüstü bilgisayarım giriş kayıtlı bütün sitelerden çıkış yapıyor. R10'a giriyorum şifre doğrulama vs sekmeyi kapatıyorum yeniden açıyorum hesaptan çıkış yapmış. Hemen hemen bütün sitelerde aynı sorun var kafayı yemek üzereyim, ne yaptıysam olmadı. Lakin evdeki bilgisayarda hiçbir sorun yok. Şirkette oluyor ne oluyorsa. Kurcalamadığım yer kalmadı. Başına gelen varmı yardımcı olur musunuz?
Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz?