• 04-01-2026, 21:43:51
    #1
    İyi akşamlar mutlu yıllar herkese..

    Kimlik çipinden kaynaklı sorundan ötürü arkadaşım banka hesabı açtırmak için Nüfus müdürlüğünden geçici kimlik belgesi aldı, bununla banka hesabı açması mümkün müdür?
  • 04-01-2026, 21:46:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayır hocam geçici belge ile banka hesabı açılmıyor , bizzat denendi.
  • 04-01-2026, 21:47:39
    #3
    Açılmaz diye biliyorum.
  • 04-01-2026, 21:48:38
    #4
    Hesap açılışı için kimlik cihaza girmeli, çip mevzusundan.