İyi akşamlar mutlu yıllar herkese..

Kimlik çipinden kaynaklı sorundan ötürü arkadaşım banka hesabı açtırmak için Nüfus müdürlüğünden geçici kimlik belgesi aldı, bununla banka hesabı açması mümkün müdür?