• 02-01-2026, 01:56:04
    #1
    Arkadaşlar 2 iş var başlamadan önce yorumlarınızı ve düşüncelerinizi almak isterim trader dediğimiz olay finans borsada trader olmak grafik cizim vs kaynak coo öğrenmek için gün içi işlemler vs bunu sıfırdan öğrenip başlamak yada e ticaret ebayı sıfırdan başlayıp öğrenip ticaret mi yapsam bu iki iş arasında kaldım aklımda şu var ikisini yapayım ama planlamasını ve zamanı nasıl ayarlıycam mesela benim günlük 5 saat zamanım var boş zamanım bu ikisini yapmak mı sizce yada direk ikisinden birini mi yapayım hangisini yapmak mantıklı pek anlatamadım ama anlayan olduysa yorum yapabilir planlama veya iki işi birden nasıl ilerletirim psikolojik olarak vs vs yardımcı olursanız sevinirim.
  • 02-01-2026, 05:22:17
    #2
    Gelir yoksa, yatırımın bir anlamı yok. Önce nakit para akışı sağlayabilecek kaynaklar konusunda kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
  • 02-01-2026, 06:09:30
    #3
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir yoksa, yatırımın bir anlamı yok. Önce nakit para akışı sağlayabilecek kaynaklar konusunda kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
    Bu 2 iş dışında başka kafamda iş yok hocam bu ikisinin öğrenme kaynağı cok benim için
  • 02-01-2026, 08:51:32
    #4
    Aynı soruyu içeren başka konunuza da yazmıştım, yine karşıma çıktığı için yine yazma gereği duyuyorum: finans düşündüğünüz gibi bir şey değil.

    Açın TEFAS'ı bakın, göreceğiniz tüm fonlar sizin video izleyerek öğrenirim dediğiniz finansal analizi 20 senedir profesyonel olarak yapan ekiplerin yönettiği fonlardır. 2 sene arka arkaya mevduattan daha fazla para kazandırabilen fon görürseniz söyleyin.

    Ticareti öğrenin, deneyin. En azından stoğunuz olur, batsanız bile elinizde maddi değeri olan bir şeyler kalır.
  • 02-01-2026, 09:12:27
    #5
    FHisamioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı soruyu içeren başka konunuza da yazmıştım, yine karşıma çıktığı için yine yazma gereği duyuyorum: finans düşündüğünüz gibi bir şey değil.

    Açın TEFAS'ı bakın, göreceğiniz tüm fonlar sizin video izleyerek öğrenirim dediğiniz finansal analizi 20 senedir profesyonel olarak yapan ekiplerin yönettiği fonlardır. 2 sene arka arkaya mevduattan daha fazla para kazandırabilen fon görürseniz söyleyin.

    Ticareti öğrenin, deneyin. En azından stoğunuz olur, batsanız bile elinizde maddi değeri olan bir şeyler kalır.
    Hocam haklısınız ama şöyle bişey var ben destek direnc tarzı şeylerden bahsetmiyorum bilmiyorum ne kadar bilginiz var ama ıct merket yapısı içeren stratejilerden bahsediyorum bunlarla kazanan bircok insan var örnek amaçlı az önce grafik cizdim mesela az cok tecrube var hocam daha da gelişme amaclı belirtmiştim size bi grafik atayım eth mesela giriş 3016 stop 3008 tp yani hedef 3035 fiyata gelicektir mesela buda grafiği
  • 02-01-2026, 09:41:47
    #6
    datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısınız ama şöyle bişey var ben destek direnc tarzı şeylerden bahsetmiyorum bilmiyorum ne kadar bilginiz var ama ıct merket yapısı içeren stratejilerden bahsediyorum bunlarla kazanan bircok insan var örnek amaçlı az önce grafik cizdim mesela az cok tecrube var hocam daha da gelişme amaclı belirtmiştim size bi grafik atayım eth mesela giriş 3016 stop 3008 tp yani hedef 3035 fiyata gelicektir mesela buda grafiği
    Buda hedef tamamlandı
  • 02-01-2026, 09:49:48
    #7
    datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda hedef tamamlandı
    Bilgim olmayan piyasalar, bol kazançlar dilerim.