Arkadaşlar 2 iş var başlamadan önce yorumlarınızı ve düşüncelerinizi almak isterim trader dediğimiz olay finans borsada trader olmak grafik cizim vs kaynak coo öğrenmek için gün içi işlemler vs bunu sıfırdan öğrenip başlamak yada e ticaret ebayı sıfırdan başlayıp öğrenip ticaret mi yapsam bu iki iş arasında kaldım aklımda şu var ikisini yapayım ama planlamasını ve zamanı nasıl ayarlıycam mesela benim günlük 5 saat zamanım var boş zamanım bu ikisini yapmak mı sizce yada direk ikisinden birini mi yapayım hangisini yapmak mantıklı pek anlatamadım ama anlayan olduysa yorum yapabilir planlama veya iki işi birden nasıl ilerletirim psikolojik olarak vs vs yardımcı olursanız sevinirim.