Merhaba,
Wmware de Kali Lİnux kurdum ama Wi-Fi'yi açamıyorum nasıl yapabilirim acaba bilgisi olan var mıdır?
Kali Lİnux Wi-Fi Sorunu? R10+
2
●98
- 30-12-2025, 05:24:26
- 30-12-2025, 05:51:36merhabalar hocam yanlış hatırlamıyorsam virtual machine kendi cihazınızın wifi cardını tanımlamıyor o yüzden wifi adaptör alıp vmware ayarlardan tanımlama yapmanız gerekiyor eğer ağlarla ilgili bir şey yapmayacaksanız da internete bağlanmak için ayarlarda network adapter kısmı vardı ordan nat seçerseniz çalışır
- 30-12-2025, 06:46:40Oluşturduğunuz sanal makinadan ağ kartınızı seçmelisiniz hocam.Golgedebirisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

