• 30-12-2025, 05:24:26
    #1
    zamanla tanırsınız :)
    Merhaba,

    Wmware de Kali Lİnux kurdum ama Wi-Fi'yi açamıyorum nasıl yapabilirim acaba bilgisi olan var mıdır?
  • 30-12-2025, 05:51:36
    #2
    merhabalar hocam yanlış hatırlamıyorsam virtual machine kendi cihazınızın wifi cardını tanımlamıyor o yüzden wifi adaptör alıp vmware ayarlardan tanımlama yapmanız gerekiyor eğer ağlarla ilgili bir şey yapmayacaksanız da internete bağlanmak için ayarlarda network adapter kısmı vardı ordan nat seçerseniz çalışır
  • 30-12-2025, 06:46:40
    #3
    Golgedebirisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Wmware de Kali Lİnux kurdum ama Wi-Fi'yi açamıyorum nasıl yapabilirim acaba bilgisi olan var mıdır?
    Oluşturduğunuz sanal makinadan ağ kartınızı seçmelisiniz hocam.