Golgedebirisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Wmware de Kali Lİnux kurdum ama Wi-Fi'yi açamıyorum nasıl yapabilirim acaba bilgisi olan var mıdır?
Oluşturduğunuz sanal makinadan ağ kartınızı seçmelisiniz hocam.