Faturalar hakkında sorum var - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Faturalar hakkında sorum var
1
●
66
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Faturalar hakkında sorum var
26-12-2025, 16:12:39
#1
Xaviz
Oyun içi item, oyun hesapları ve boost tarzı ürünlerin satışını yapacağım. Sattığım şeyleri birinden almayacağım herşeyi kendim üreteceğim. Satışı yaparken faturaya ne yazmam doğru olur bilgi verebilir misiniz?
26-12-2025, 16:26:42
#2
Ruby Digital
ChatGPT & Lisans Ürünleri
Dijital ürün satışı olarak yazabilirsiniz sanırım.
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler