Oyun içi item, oyun hesapları ve boost tarzı ürünlerin satışını yapacağım. Sattığım şeyleri birinden almayacağım herşeyi kendim üreteceğim. Satışı yaparken faturaya ne yazmam doğru olur bilgi verebilir misiniz?