Soğuk da olabiliyor ilaç falan kullanmayın ufak ufak yürüyüşler yapın birkaç günde ağrılar gider acile gitmeyin iğne,serum hep zararlı çok mecbur kalmadıkça gitmeyin
olurda hastaneye tahlil için gidersen çölyak testi de iste kral benim kızımda eklem arılarından dolayı gitmiştik çölyak çıkmıştı. Sinsi bir hastalıktır